Dün doğum gününü kutladığım canım arkadaşım Zeynocuğumun doğum günü yemeğeni klasik mekanımız olan Ankara Arjantin Caddesi Cafemiz de yedik. Biz 3 arkadaşın yıllardır değiştiremediğimiz alışkanlığımızdır aynı mekan. Özelliklede doğum günü yemeklerimizde. (peynirli domates soslu tortellini, sosis keyfi favorilerimdir) Dün akşamda iş çıkışı yorgunluğumuzu atıp bu huzur verici mekanda güzel güzel mamalarımızı yedik..Zeynocuğuma tekrar nice nice mutlu yıllar diliyorum.